ГоловнаНерухомістьПро НасНаші виданняПартнериКлієнтиПрайсиГОТОВІ РІШЕННЯЛіцензії ДоставкаКонтактиВакансії
П'ятниця, 24 Листопада 2017



» CИГНАЛІЗАЦІЯ
  » охоронна
  » пожежна
  » контроль доступу
  » GSM комунікатори

 » ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ
 » камери
 » об'єктиви
 » плати монтажу
 » монітори та квадратори
 
  » ОХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ
 » фізична охорона
 » пультова охорона
 » вартість охорони
 » проекти договорів
 » статті
 » групи затримання
 » НЕРУХОМІСТЬ

 » ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ

 » ІНШІ ПОСЛУГИ
 » Проектування та монтаж телефонних та комп'ютерних мереж
 » Проектування та монтаж систем кабельного та супутникового телебачення
 » Перелік обладнання, що використовується в конференц-залах та кімнатах переговорів

 » ФОТОГАЛЕРЕЯ

  » МАГАЗИН
  » перейти в магазин
  » кошик покупця
  » що треба знати

  » СЕРВІС
  » програми
  » інструкції
  » нормативно-правове забезпечення нашої діяльності
  » сертифікати на обладнання

 » ЦІКАВО ПРО ЦІКАВЕ
 » Правила етикету
 » Як зав'язувати краватку
 » Корисні поради для справжнього чоловіка
 » поради, які допоможуть вашим дітям боротися з хуліганами

Ви користуєтесь охоронними послугами?
Так
ні
Іноді

Колекс Фізична охорона Пультова охорона Відеоспостереження Контроль доступом Домофони Пожежна сигналізація Охоронна сигналізація Проектування Монтажні роботи Продаж і обслуговування Телефонні мережі Комп'ютерні мережіСупутникове телебачення Турнікети Шлагбауми GSM комунікатори Проекти договорів Монітори та квадратори Плати монтажу Фотогалерея Автоматика для вікон, дверей Паркувальні бар'єри Системи контролю доступу ACIE Безпровідні домофони Домофони еліт класуНаші клієнтиНаші партнериЛіцензіїКонтактиНерухомістьЮридичні послугиІнструкціїПрограмиПро НасОб'єктивиКупити кварируПродати кварируОренда кварирОбмін кваририОднокімнатна квартираДвохкімнатна квартираТрьохкімнатна квартираБагатокімнатна квартира Земельна ділянкаОсобнякПодобова орендаСистеми безпекиНоторіальна підтримкаПКП CA-5 (Satel)ПКП CA-64 (Satel)ПКП CA-10 (Satel)ПКП Integra 64 (Satel)ПКП Integra 128 (Satel)ПКП Integra 32 (Satel)ПКП Versa 5(Satel)ПКП Versa 15ПКП Versa 10ПКП АІ-ГрифонПКП АРТОНПКП ВартаПКП Тирас(Тірас)ПКП Polon-AlfaGSM сигнализация OKOСистеми GSM 3x5плати SpotterCrow SRP-600Crow SWAN-QUADOptex RX-40QZTexecom Prestige Compact IROptex FX-50QZМагнитоконтакт СМК 1-2МСОМК 1-8СМК-7ЭСОМК 3-11Датчик розбиття Crow GBD-2Texecom Impaq Glass BreakСирена LD-95Оповіщувач SPW-220Оповіщувач SPW-100Оповіщувач Джміль(Шмель)Сирена SP-500Радіоконтролер/Тривожна кнопка UMB-100Радіоконтролер/Тривожна кнопка ACS-102
У цьому розділі Ви знайдете цікаву інформацію про правила та норми поведінки ділової людини.

Визначення ділового етикету





Діловий етикет - це встановлений порядок поведінки у сфері бізнесу та ділових контактів.

Етикет, якщо розуміти його як встановлений порядок поведінки, допомагає уникати промахів або згладити їх доступними, загальноприйнятими способами. Тому основну функцію або сенс етикету ділової людини, можна визначити як формування таких правил поведінки в суспільстві, які сприяють взаєморозумінню людей в процесі спілкування.

Другою за значенням функцією етикету є функція зручності, тобто доцільність і практичність. Починаючи з дрібниць і до самих загальних правил, етикет являє собою наближену до повсякденного життя систему.

Одне з основних правил, що визначають сам етикет - чинити так варто не тому, що так прийнято, а тому, що чи доцільно, чи зручно, або просто шанобливо по відношенню до інших і самого себе.

У сучасному бізнесі особі фірми приділяється чимала роль. Ті фірми, в яких не дотримується етикет, втрачають дуже багато чого. Там, де є етикет, вища продуктивність, кращі результати. Тому завжди потрібно пам'ятати один з найголовніших постулатів, який знають бізнесмени всього світу: хороші манери прибуткові. Набагато приємніше працювати з тією фірмою, де дотримується етикет. Практично у всьому світі він став нормою діяльності. Це тому, що етикет в силу своєї життєвості створює приємний психологічний клімат, що сприяє діловим контактам.

Треба запам'ятати, що етикет допомагає нам тільки тоді, коли немає внутрішньої напруги, що народжується з спроби зробити за правилами етикету те, що раніше ми ніколи не робили.

Зовнішній вигляд ділової людини

Одяг ділової людини

Найпоширеніший і найбільш визнаний на сьогодні одяг бізнесменів - костюм. Костюм - візитна картка ділової людини. Перш за все, дивляться, як людина вдягнена. Перше враження надовго залишається в пам'яті людей, з якими ми знайомимося. Тому нехтувати своїм зовнішнім виглядом - непрощенна помилка.

Кілька простих порад:
  • Світлі костюми носіть вдень, а ввечері - темні.

  • В офіційній обстановці піджак повинний бути застебнутий. Повністю розстебнути гудзики піджака можна під час вечері або сидячи в кріслах театру. Піднімаючись, необхідно застебнути на верхній гудзик.

  • Утримуйте вихідний костюм у повному порядку завжди. Це ж відноситься до взуття, шкарпеток, запонок.

  • Костюм повинен бути зручним.

  • Не завжди слідуйте за модою. Краще виглядати не модно, але добре, ніж модно і погано.

  • Майте при собі дві носові хустки. Перша "робоча" - знаходиться в кишені штанів. Друга - завжди абсолютно чиста - у внутрішній кишені піджака.

  • Галстук - метелик, призначений для офіційних урочистостей або великих свят, надягають тільки до темних костюмів. Краватку до вечірнього костюма найкраще підбирати з натурального або штучного шовку.

  • Якщо краватка зшита з якісного матеріалу, то вузол розв'язують, коли знімають її. Якщо краватка з недорогого матеріалу, то вузол можна не розв'язувати, а знімати краватку через голову.

Жести та рухи ділової людини

Манера триматися - це такий же спосіб проявляти повагу до навколишніх людей, як охайний одяг, ввічливе ставлення в розмові, тактовність.

У манері поведінки досить велика роль звичок. Вони можуть як підкреслити достоїнства людини, так і зводити до нуля найкращі риси.

Іноді людина веде себе неприродно і при цьому втрачає не менше, ніж у попередньому випадку. Бути природним - одна з головних умов ділової людини, так як спроба виглядати не так, найбільш помітна з боку.

Жести і рухи є частиною іміджу. Дуже часто трапляється так, що саме жест показує настрій, обличчя людини навіть тоді, коли вона сама цього не хоче.

Рухи не повинні бути різкими і швидкими. Не треба при розмові опускати надовго очі або сидіти в розслабленій позі. Можна розслабитися в години дозвілля, але в робочий час підтягнутість - невід'ємна риса бізнесмена.

Якщо ви знаходитеся серед людей, які старші за вас, то в манері триматися варто бути зібраним, більш тактовним, ніж серед людей вашого віку.

Хода не повинна бути млявою. Але й не варто розмахувати руками і робити широкі кроки. Найкращий варіант - розмірені рухи, пряма постава.

Сидячи на стільці, не потрібно розгойдуватися, сідати на край, не рекомендується класти лікті на стіл. Присідати і підніматися потрібно, не створюючи шуму. Стілець не рухають по підлозі, а переставляють, узявши за спинку.

Звички машинально розгойдувати ногою, соватися на стільці, періодично постукувати по ньому каблуком відносяться до розряду "незручних". Це може бути сприйнято як небажання продовжувати розмову і ін. Розмовляючи, сидіти краще всього прямо, не схиляючись і не відкидаючись тому. Підпирати голову рукою при розмові некрасиво. Це може означати нудьгу або втому.

Схрещування рук на грудях в принципі допустимо, але цей жест сприймається співрозмовником як невдоволення або бажання припинити розмову.

Підняті плечі чи втягнута голова означають напруженість, справляють враження замкнутості.

Для прихильності співрозмовника потрібно схилити голову набік. Нахил голови створює враження, що людина уважно слухає.

Телефонні переговори

Вважається, що найпростіше в діловому спілкуванні - телефонна розмова. Насправді це далеко не так. Дзвінок по телефону повинен так само підкорятися вимогам стислості, як ділове листування і відправлення факсу.

Першим завжди представляється той, хто дзвонить. Якщо на місці немає того абонента, з яким Ви хотіли зв'язатися, то представлятися не обов'язково. Досить буде привітатися і попросити запросити до телефону людину, що цікавить Вас. Якщо її немає - дізнатися, коли вона буде на місці, або попросити що-небудь передати їй і покласти трубку. Не треба довго тримати трубку, якщо на іншому кінці ніхто не відповідає. Не варто питати, з ким Ви говорите, можна лише уточнити, чи правильно Ви набрали номер і чи додзвонилися туди, куди хотіли.

Доручати співробітнику або секретарю додзвонитися до людини, що цікавить вас, дозволено.

Якщо до телефону просять Вашого колегу, то не можна з'ясовувати, хто його питає.

Якщо ви помилилися номером, то при наступному його наборі відразу уточніть, чи це той номер, що Вам потрібен.

У тому випадку, якщо Ви дуже зайняті, то телефон краще відключати або попросити секретаря відповідати на телефонні дзвінки.

Закінчує розмову той, хто подзвонив.

Етикет спілкування за столом

Якщо Ви йдете в ресторан зі своєю супутницею, і рішення це виникло спонтанно, то чоловік знаходить вільні місця. Якщо ж зустріч була призначена заздалегідь, то чоловік повинен прийти трохи раніше жінки, роздягтися в гардеробі і дізнатися в офіціанта, де знаходиться замовлений столик. Все це необхідно робити до приходу запрошеної дами. Після цього Ви зустрічаєте жінку, допомагаєте їй роздягнутися й проводите її в зал. Звичайно перед входом до залу відвідувачі оглядають себе в дзеркало.

Перед дзеркалом можна тільки поправити зачіску, одяг, це стосується і чоловіків, і жінок. Дефекти одягу і зачіски усуваються в туалеті.

До зали ресторану першим входить чоловік, а його супутниця слід за ним. Якщо ж перша в зал увійшла жінка, то по дорозі до столика чоловік трохи випереджає її, показує місця і допомагає зайняти найзручніше місце.

Найбільш зручними місцями зазвичай вважаються: у стіни - обличчям до залу, в середині залу - обличчям до входу.

Чоловік сідає після того, як сіла дама.

Не варто сідати за столик до знайомих, якщо вони першими Вас не запросять. Подякуйте знайомим за запрошення і сідайте за інший столик.

Якщо Ви сідає за столик до людей, яких не знаєте, то знайомитися не обов'язково. Необхідно лише привітатися і побажати приємного апетиту.

Меню чоловік повинен запропонувати жінці або прочитати сам. Якщо Ви прийшли в ресторан з компанією, то читає хтось один, і замовляє кожен індивідуально.

Не варто голосно кликати офіціанта, стукати вилкою, ложкою або ножем по келиху, викрикувати що-небудь. Найкраще дочекатися, коли офіціант буде поблизу від Вас, і жестом показати, що він Вам потрібен.

Сидячи за столиком не можна зачісуватися, насвистувати, співати. Не треба бавитися предметами, що потрапили під руку.

Вважається нетактовним перемовлятися з сусіднім столиком. Якщо виникла необхідність обговорити що-небудь з людьми, які сидять за сусіднім столом, то краще всього на пару хвилин підсісти до них. Якщо повз ваш столик проходять знайомі, то їх треба вітати, не встаючи з місця. Встати потрібно, якщо зав'язалася розмова.

Не треба читати в ресторані нічого, крім меню.

Якщо Ви прийшли з супутницею, і якщо стіл великий, жінку слід посадити праворуч від себе, якщо стіл маленький, то напроти.

У великій компанії розсаджуватися слід з урахуванням кола інтересів і віку (за умови, що це не банкет).

Якщо Ви прийшли в компанії, але без супутниці, то приділяйте увагу жінці, що сидить праворуч від Вас. На танець можна запросити всіх жінок. Якщо ви запрошуєте до танцю незнайому жінку, не варто бути нав'язливим і запрошувати її на танець більше двох разів.

Під час танців не можна палити. Розмовляти бажано, але не обов'язково. У випадку, якщо жінка перебуває у ресторані зі своїм супутником, потрібно запитати в нього дозволу запросити даму на танець.

Розрахунок проводиться, коли всі закінчили їсти.

При оплаті рахунку зазвичай дотримуються наступних правил:
  • якщо запрошення в ресторан виходила від однієї людини, то зазвичай розплачується він.

  • чоловік платить за запрошену жінку. Проте жінка може розплатитися сама за себе.

  • якщо рішення піти в ресторан народилося в компанії, то порядок розрахунку необхідно обговорити. Можна оплатити "у складчину", або кожен за себе.

  • Неприпустимо вести будь-які дискусії на цю тему після того, як рахунок вже оплачений.

  • Необхідна сума кладеться на тарілочку, на якій подано рахунок. Не привертайте увагу до себе, коли Ви розраховуєтесь - це некрасиво. Чоловік повинен допомогти дамі одягтися.

  • Добре було б проводити жінку додому.

  • Ніколи не слід пропонувати дамі ліву руку.

Бесіда за столом

Найбільш загальне правило - говорити за столом потрібно про що-небудь спокійне, що не зачіпає гострих тем, краща дотепна і легка розмова. За столом прийнято говорити на теми, що підвищують апетит.

Не варто піднімати питання про вартість страв і напоїв.

За столом вважається нечемним шепотіти на вухо вашому співрозмовнику.

Розмовляти за столом бажано не тільки зі своїм партнером, але і з найближчими сусідами. Будь-яку розмову потрібно вести так, щоб не заважати їжі.

Якщо необхідно що-небудь сказати іншій особі, що сидить за вашим сусідом, то зробити це потрібно за його спиною. Розмова "через сусіда" не повинен бути довгою, вона може складатися з репліки, жарту, невеликої фрази, але все це у разі потреби.

Не торкайтеся до співрозмовника з метою привернути його увагу.

Якщо під час бесіди Ви хочете чхнути, постарайтеся зробити це тихо і вибачитися перед своїм співрозмовником. Якщо ж чхнув хто-небудь з присутніх, залиште це без уваги, не треба говорити: "Будьте здорові!"

У розмові не варто розповідати про причини, що спонукають не їсти будь-яку страву- досить відмовитися.

Найбільш відповідний час для того, щоб вимовити застільну промову або тост - перерва або пауза між стравами, коли присутні за столом не їдять. Промова не повинна бути довгою або занадто химерною. Людина, яка хоче взяти слово, встає, злегка стукає по своїй чарці для того, щоб привернути увагу гостей і починає говорити. Застільна промова закінчується тостом.

Перед початком промови особа, що говорить може попросити наповнити чарки.

Неввічливо продовжувати їсти або спілкуватися зі своїми сусідами в той час, як хто-небудь проголошує тост. Слухати треба мовчки.



  На даний момент
Об'єктів на пультовій охороні
590
Об'єктів на фізичній охороні
35
Групи реагування наші та партнерів
8

Зараз на сайті: 1 користувач

ВХІД В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН
УВІЙТИ


Перелік технічних засобів, рекомендованих для організації охорони об’єктів і діяльності підрозділів охорони




Україна, 79035 м.Львів, вул.Зелена,149 (4-й поверх)тел./факс: +380(32)297-07-02; 244-57-70; 067-670-12-00

Перший Всеукраїнський портал безпеки.
© ПП "Колекс" 2016р.  Всі права захищено.
Відтворення повністю або частково, передача іншим особам забороняється.
Використання матеріалів сайту можливе тільки з письмового дозволу ПП "Колекс".
kolecs.lviv@ukr.net

 | 
Довiдник Львiв

bigmir)net TOP 100BAU.ua - Строительство и Архитектура Украины: готовые проекты домов, строительные компании, выставкиЯндекс.Метрика